...

  • saknar agneta
  • är sugen på tacos (hungrig)
  • vill se en bra film
  • är sugen på att ta en cigg .. men tänkte va duktig att låta bli de eftersom jag ska sluta inte än men snart
  • vill utomlands
  • vill slippa skolan föralltid å bli vad jag vill ändå
  • vill bli 18
  • vill ha mitt körkort på stört
  • vill ha mina söta vovvar bella å tyra

de var de jag kom på .. vill ha saker liksom .

om jag hade fått de hade jag blivit såhär glad :




  • Här kommer en grym grej:
    Äter inte för att leva utan lever för att äta


    natt god


Kommentarer
Postat av: agneta

jag saknar dig med så bra hehe då ses vi imrogn då va bra heheh ja men puss då ja pusspuss godnatt ja hej

2009-12-28 @ 23:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0