jaha

va banne mig sjuk igår också .. men idag är jag frisk men fortfarande trött .. tycker fan jag sover hela tiden men ändå så är jag trött ... jaja

är avendsjuk på emelie som ska sova på hotell å kolla på idol å grejjer i göteborg .. hade varit riktigt mysigt att få göra det .. menmen.

idag får jag se vad det blir .. agneta är på väg hit å sen kanske vi drar en sväng till bea å jennifer.

måste även berätta en sak .. stog å väntade på bussen precis som vanigt idag när jag skulle hem, sen hörde jag julsånger från en busskur å jag försökte kolla lite smidigt vilka det var å det var närmare bestämt två killar å två tjejor.. har faktiskt aldrig hört några sjunga så bra julsånger som dom faktiskt gjorde.. sen kom bussen å jag blev ledsen för att va tvungen att gå därifrån . Sen satt jag på bussen å väntade tills att den skulle åka .. men så plötsligt kom dom in å satte sig precis bakom mig .. å rätt som det var så började dom att sjunga igen å jag njöt hela resan hem ..
sen är ju frågan hur många sätter sig på en buss å sjunger jullåtar ? hmm vackert var det iaf hehe ! 

SKÖNT med helg förresten .. guldvärt !!

puss å kram mina små julenissar

/ bella den bäste

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Haha, trevligt med lite skönsång på bussen...kanske att du skulle slänga till dem en liten slant innan du gick av;)



Puss puss på dig syster!

2009-12-04 @ 21:44:34
URL: http://mmelie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0