jellobello vs dunderdagny

du sitter där i den soffa ihjälbiten av min varg
så du knappt kan svälja i ditt svalj
så rädd och liten så du knappt når till skiten
din drake letade jag upp efter sin flykt
eftersom min varg hoppa så hugt
din drake flaksade iväg så min varg han slaktades med
om man inte klarar sina uppdrag som jag har givit
så blir det som min varg blivit
men vargen fick ungar
så snart kommer deras tungar
ge upp i stället för då får jag mitt tillfälle
annars står du där på din kant å det vill du väll inte elle
du kan bara skicka en massa djur
men du kan inte se mig öga mot öga ditt lilla hjortdjur
i denna fight kommer jag slå dig kallt
och det ända du kan göra är tuta å köra
inte med en bil utan en ful mopedmobil
jag är trött på ditt prat å strunt
så snart ger jag dig en stor kattapullt
du tror du kan sluta röka
men i stället börjar du väl att kröka
det märks att du är på lågstadienivå
så dig vill jag aldrig mer se dig igen för då kanske vi blir två
jag hade kunnat hålla på hela natten men då blir du väl helt slut på katten
å katten ska inte hamna i skit för det tycker jag du ska göra din lilla skinnbit
så jag säger attack och här har du klart din vinnare of the match


/ Bella Ormtunga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0