trött

blir så jävla trött .. är det något annat än plugg plugg plugg plugg å plugg ? blir helt slut .. man har ju fan inget liv med allt detta pluggande .. hade varit väldigt skönt å börja jobba i stället eller ta ledigt ett år .. hmm inget jag ska göra men det hade varit grymt undebart! men men snart är det jullov några veckor och det vill jag lova ska bli väldigt skönt ! syster yster kommer även hem å jag den grymme köraren kanske ska hämta henne ... övningsköra alltså. har ju klarat det en gång så det ska nog gå bra denna gången också ! det ska faktiskt bli skönt med jul alla goa doftande ljus alla julprydnader och all den goa MATEN hehe! aja slut på detta nu ska jag plugga i love it!

not, hate it

smek å kyss

/ bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0