host

hostan tar kål på mig ! har inte berättat de men jag har fått hosta .. om ni inte förstog de så jag tänkte att jag måste klar göra det för er . jobbigt är det iaf .. nog om det .

nu sitter jag hemma hos mathilda å väntar på henne så vi kan pallra oss till torp .. agneta ska på ocksåå

ikväll blir de förfest hos tildan sen får vi se vart de bär av .. men något blir det iaf , de är ju liksom valborg .. å kungen fyller år .. hmm eller ? aja grattis till han iaf det kan han gott ha våran king .

måste berätta en sak .. sitter i mathildas datarum å där är det ett litet fönster som ser ut som en kungligt fönster och det är ett ganska litet rum så jag känner mig som askungen .. synd bara att det inte finns några råttor å fåglar som talar till mig .. men vem vet dom kanske dyker upp dom också .

aja nu var hon klar så jag säger

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0