hata hata hata

kul med skola i morgon .. har längtat så väldigt mycket efter den fitttt ! vill inte !
fast jag känner mig ju lite små sjuk så det kanske blir så att jag blir sämre tills i morgon å inte kan gå till den efterlängtade skolan ... fast om jag inte blir de så ska det bli väldigt trevlig att få träffa klassen igen iaf .. PUSS på dom !

har varit med jacoby luciano å agneta några dagar å de har allt varit toppen ! satt hemma hos luciano å spelade codd eller vad de heter å självklart var jag grymmast .. hehe nästan iaf ! jacob va sämst !

jaja för trött för å skriva .. vet faktiskt inte ens varför jag har en blogg .. hmm det blir till att tänka ut medans jag tar mig en nypa luft i det kyliga vädret


knasboll

herrrråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0