hi

åå bara för att mathilda blev magsjuk inatt så tror jag också att jag kommer bli sjuk så jag gick hem idag från skolan haha .. mathilda säger att jag är en hypokondriker .. hur ska jag någonsin kunna bli ambulansvårdare, de är nog jag som kommer lägga mig på båren .. för att jag TROR att jag är sjuk hmm . NEJ DÅ

aja tillbaka till skolan i morgon .

asså ni som läser denna fula blogg är så jävla tråkiga ! ni kan väl för fan kommentera eller ngt ? annars blir de till att radera capuut med denna blogg !!

tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

din bloooooooogg suuuuuuger lika mycket som min :D

2010-03-15 @ 23:22:40
Postat av: Analex

Redan fattat att de ingen som läser? tabort

2010-03-16 @ 19:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0