nu så !

jag orkade inte med allas tjat om att jag ska börja skriva igen så .. haha nu börjas det igen ! ge lite tips om ni är sugna .. ni är ganska dåliga på att kommentera men jaja om ni inte säger era tips får ni stå ut med de jag skriver haha .

i morgon är det en speciell dag , hmm .. på två olika sätt !

  • Stefannie Maravilla fyller 18 år ! säger inte grattis än
  • Agnes Agneta Haglund fyller hela 16 år , ett grattis får du i morgon !

har lite att berätta men jag tar allt lite som de kommer blir så långt inlägg annars ! men idag har jag iaf varit med böld tilda å böld mathilda å de va hmm riktigt trevligt ! tänkte slänga upp lite bilder så de blir ett lite trevligare inlägg !

now I'm back ?



in the school !



snygging



ajajaj



tilda den vilda



såhär glada var dom idag



sluta gapa !

nu börjar vårkänslorna växa fram !! å snart kommer systern hem kul kul !!

ajaa heråå








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0