jipi

sthlm here we come ! ne men nu har jag å min syster bestämt oss till 97% att vi ska åka till sthlm i helgen å kolla på SM , grymt ! åker först till emmelie i karlstad å sover där sen drar vi till sm å sen till karlstad igen å så sover jag där tills söndag å sen åker jag hem .. kommer bli en kanon helg !



nu ska ni gissa ett djur , jag gör en liten förklaring :

jag ligger å halvsover förut . ni vet hur man gör då eller ? iaf så ser jag någonting framför ögonen som swischar förbi .. jag tänker inte mer på de ! sen märker jag det igen fast denna gången är de ännu närmare å jag tycker den e jobbigt nära s¨å jag pustar till . efter 5 jävla sekunder igen så är den mitt framför näsan på mig så jag blir så arg att jag andas in å swiiisch så åker den med i andetaget å jag hostar till ... hmm kan ni gissa djuret?

Svar : bananaflugan


tjing


Kommentarer
Postat av: negern

ahhahahaa så söt :D

2010-05-12 @ 18:30:04
URL: http://maravillaa.blogg.se/
Postat av: Emmelie

hahahahaha, ja alla flygande ting är jobbiga! Tänk bara på när man ligger på stranden och de kryper på en överallt....eller så är det bara på mig det kryper;) ses imorgon bellan!

Puss

2010-05-13 @ 10:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0