utför

vet inte riktigt vart jag ska börja med detta inlägg . hmm jag kan börja med att säga att jag snart dör eftersom jag inte rökt på hela dagen å inte har några cancerpinnar åååå !

men de har varit en sjuk kväll å natt igår ! börja med att vi va på förfest hos martin . sen drog vi till soho å de va trevligt , sen när vi tänkte åka hem träffar mathilda en random kille som frågar om jag mathilda jonatan daniel och erik ville följa med på efterfest .. å de ville vi . Gissa vart ?? han hyrde två rum på charlia så där var vi hela natten tills 8 på morgon å drack öl å dom badade sån där bubbelpool eller vad de nu heter ... asså vafan liksom ? de va faktiskt riktigt grymt .

aja nu ska jag sova eftersom jag är ganska trött !

adios?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0