nu så

jag har fått klagomål...

gick ner till min kära pappa, det första han sa när jag kom in var, Bella nu får du skärpa dig ! du måste vara mera positiv på din blogg annars är det jätte tråkigt och läsa skriv såhär i stället, idag plugga jag och det var jätte kul och verkligen jätte skönt å få gjort ! Och så tyckte han att jag skulle skriva om Borlänge m.m..

Och eftersom jag alltid har lyssnat på vad pappa säger duktig som jag är ;) så ska jag följa dina råd ! så nu ska jag bli positiv i stället ! hehe

Denna helg har varit kanon. Fredag så firade vi emelie och daniella och det var riktigt grymt , faktiskt roligast på länge , bra gjort flickor :) lördagen tog jag det allmänt lugnt . Och idag så körde jag mina kära farmor och hennes syster till näl ! riktig mysig dag om jag får säga det själv !

det var min helg det !

i morgon börjar den fantastiska skolan igen och det ska bli jätte roligt ........

puss på er

måste bara säga att fick hem skolfotot i fredags. Å jag hade rätt ser ut som en död marsvin i ansiktet och det ser ut som jag inte har något hår ? fantastisk fin bild må jag säga ! nu var jag inte så positiv menmen någon gång så får man vara negativ hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0