skönt

nu är det lov ! undebart om jag får säga det själv .. men om jag hade fått bestämma så hade jag haft några veckor till faktiskt.

halloween tomorrow... hatar att klää ut mig så får bli något enkelt hehe

mathilda har för nuvarande bytt namn till .. AGNES 2 .. ta inte illa upp agnes. Sitter nämligen hemma hos Martin med mathilda och det är faktiskt lite agnes varning där ;)  STÄDA MARTIN !!!  Martin och luci .. har er i mina tankar !

förövrigt så sitter hon här å hotar mig med att jag aldrig mer får träffa Svea (katten).  Fucking retard (mathilda)

Detta blev ett härligt blogg inlägg och hoppas ni får ett härligt lov mina sköna !

fall out

Kommentarer
Postat av: pappa

Hoppas på ett mysigt lov.

(Tack för hjålpen!)

2010-10-29 @ 01:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0