..

blir så trött .. inatt igen har jag själv vaknat av att jag pratar i sömnen och säger idiotiska saker som ja fattar att jag säger men ändå inte och fortsätter prata . den som liksom väcker mig till verkligheten är jonatan som säger , bella vad fan pratar du om ?!

kommer även ihåg att jag sa en sak å sen säger , nu pratar jag i sömnen igen och somnar om .. konstig att jag liksom förstår va fan jag håller på med men kan inte ändra .. aa skit samma jobbit äre iaf !


två prov denna veckan å jag hatart ! skolan borde inte få finnas

skolkort idag också å som vanligt sitter man där på stolen å fattar ingenting å lägger på en smile som till slut ser ut som en dött marsvin eller något .. jajajaja så blire !

egentligen borde jag plugga men i stället ska jag faktiskt luta mig lite tillbaka å slappa sen plugga !


puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå söt du e bella! Ska bli stammis på din blogg lovar ;) <3

2010-09-28 @ 11:58:41
URL: http://mikjells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0